יפויי כוח מתמשך

המהפכה בטיפול בהורים המתבגרים שאתם חייבים לדעת עליה, ובמיוחד בימי קורונה

הטיפול בהורים המתבגרים היה מלווה תמיד בקשיים רבים עוד בטרם יכולנו לטפל ולקבל החלטות לצורך הטיפול בהורינו המבוגרים.

הקורונה חיה בקרבנו והורינו הפכו להיות חשופים ונמצאים בקבוצת סיכון.

דווקא בתקופה מעורערת זו יש חשיבות לעריכת יפוי כח מתמשך בצורה קלה ומהירה יותר. ]עולה שתאפשר לנו לטפל בהורינו ככל שיש צורך בכך.

עם השינויים האחרונים שנעשו, כעת קל יותר לטפל בהורים המתבגרים באמצעות פעולות פשוטות.

הורינו שטיפלו בנו במהלך השנים מתבגרים לנגד עינינו, וכדי שנוכל לטפל בהם וברכוש הקיים ביעילות ובמהירות אנו צריכים יפוי כח שיאפשר לנו לפעול מיידית וללא צורך בפעולות משפטיות יקרות ומיותרות.

זה הזמן, כאן ועכשיו לחתום על מסמך משפטי בשם “יפוי כח מתמשך” שיאפשר לנו לפעול מידית ובעלויות זולות לפעול בענייני הורינו הן במישור הפיזי טיפולי, והן במישור הכספי כלכלי ללא צורך בהתערבות ישירה של המדינה בהחלטות רכושיות ואחרות.

עד היום, אנשים נאלצו לפנות לבתי המשפט לצורך קבלת אפוטרופוס לגוף ו/או לרכוש ו/או לשניהם, והמדובר היה בתהליך ארוך ויקר כאשר המדינה הייתה מעורבת בכל החלטה שהתקבלה.

עורכים כבר כאן ועכשיו מסמך משפטי של יפוי כח מתמשך באמצעות עורכי דין המוסמכים לכך, ואנו פה בשבילכם.

 

מהו יפוי כח מתמשך?

משרדנו עבר הכשרה מיוחדת על ידי משרד כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל בשילוב עם לשכת עורכי הדין וכל זאת על מנת לתת מענה מהיר ונכון לצרכים הללו שהתעוררו במרוצת השנים .

“יפוי הכח המתמשך” הינו מסמך משפטי המאפשר לאדם לבחור בעוד הוא צלול מי יקבל החלטות עבורו, ובאילו תחומים בדיוק כאשר הוא לא יוכל לקבל החלטות בעצמו וכל זאת ללא תלאות שכר טירחה גבוה ובירוקרטיה מתישה:

 

 

פעם – אפוטרופוסות

עכשיו – ייפוי כח מתמשך

בירוקרטיה

מסורבל ולעיתים קשה

קל וללא בירוקרטיה כלל

עלויות

יקרררררר

זול ביותר עם עלויות זניחות

גמישות

אינו מאפשר גמישות

גמיש ביותר

אגרה

יש לשלם אגרה

ללא אגרה כלל

 

אם כן איך עושים את זה?

במסגרת המסמך של יפוי הכח המתמשך האדם ( הממנה) מחליט על מי הוא סומך ביותר שיקבל עבורו החלטות רפואית ו/או רכושיות ו/או אחרות ( הממונה).

הממונה יכול להיות אדם אחד או יותר בהתאם לקביעת הממנה לרבות בקשר עם היקף המינוי ו/או הכרעה בעת מחלוקת, והממנה מחליט בנוסף גם למי יש להודיע על כניסת האמור במסמך הנ”ל לתוקף.

המסמך נערך ונחתם על ידי עו”ד שעבר הכשרה וקיבל הסמכה לעשות זאת, ולאחר עריכת המסמך והחתמתו בפני עורך הדין הוא נשלח לצורך אישור והפקדה במשרד המשפטים.

במסגרת המסמך האדם יכול לקבוע מתי ההוראות הגלומות בו ייכנסו לתוקף ו/או מתי יהיה מועד פקיעת ההוראות ( ואפילו אם לא החלה עדיין תקופת המינוי).

במסגרת המסמך האדם יכול לקבוע מי יהיה האדם שיקבל החלטות רפואית, רכושיות ו/או אחרות , באיזה אופן ובאיזה היקף ובאיזה אופן תוך כבוד לממנה ולממונה והסכמה משפחתית רחבה בעוד מועד ללא התנגדויות עתידיות ומאבקים מיותרים.

וכל זאת נעשה במשרדנו או בביתו של הלקוח  בצורה דיסקרטית ומכבדת במינימום טרחה, ובעלויות מופחתות.

פגישת יעוץ

לא מתחילים הליך משפטי מבלי לבדוק את זכויותיכם! הבינו מה עומד לפניכם ותכננו תכנית פעולה מדויקת שתתאים למצבכם. לתיאום פגישת יעוץ צרו קשר טלפוני עם משרדנו או על ידי מילוי פרטים בטופס: