הקורונה “נחתה” על כולנו ושינתה סדרי עולם בחיינו

בעולם שבו הקורונה לימדה אותנו ששום דבר לא בטוח ולא ברור, עולה הצורך הנכון והמידי בעריכת צוואה.

בצוואה ניתן לתת הוראות ולתת יפוי כח לאדם מסויים לקיים את רצוננו בדיוק כפי שאנו רוצים.

עריכת צוואה הינו מסמך בעל חשיבות עליונה לכל אחד מאיתנו ובמיוחד  עבור זוגות ידועים בציבור, זוגות גרושים ופרודים, זוגות נשואים או כאלה החיים בזוגיות שניה ולכל צד יש רכוש וילדים וברצונם לחלק את רכושם לילדיהם ושארי בשרם.

כאשר עורכים צוואה ניתן למנות מנהל עיזבון או לתת יפוי כח לאדם שאנו סומכים עליו עבור הרכוש שאותו רוצים להוריש או לשמור לילדים הקטינים לכשיגדלו ( ולא כדי שהגרושה או הגרושה יהפכו להיות “נאמנים” עבור הקטינים על ירושת המצווה…..). 

כאשר איננו עורכים צוואה, הנוהג הוא ירושה על פי דין, לפיה מחלקים את העיזבון לבני המשפחה בהתאם לחוק הירושה.

יכול להיווצר מצב בלתי ראוי כאשר בני זוג נשואים עדיין ” על הנייר” ובהליכי גירושין, ובמקרה של פטירה אזי בן הזוג הנותר מקבל בהתאם לחוק הירושה את חלקו גם בהתאם לחוק יחסי ממון וגם בהתאם לחוק הירושה ברכוש המנוח….

כדי להימנע ממצבים בלתי הגיוניים וגם כאשר בני זוג כבר גרושים ראוי לערוך צוואה.

עריכת צוואה בידי עו”ד מקצועי ובעל ניסיון בתחום יכולה למנוע “מלחמות ירושה” ושומרת על מארג המשפחתי השלם.

משרדנו המתמחה מזה כ- 17 שנה בתחום המעמד האישי וירושות נותן מענה מקצועי מתאים למגוון האוכלוסיות והדרישות המגוונות בתאים המשפחתיים השונים.

בימים אלה של הקורונה משרדנו ערוך גם לערוך צוואה בבית הלקוח לנוחותו ובמסגרת שמירה על בריאות כל הנוכחים.

בנוסף, משרדנו ממליץ כי כאשר המצווה הינו אדם מבוגר ניתן לערוך צוואה מצולמת. צוואה מצולמת הינה כלי נפלא כדי להוכיח את כוונת המצווה אות צלילות דעתו בעריכת הצוואה. 

מדובר בשילוב של עריכת צוואה כתובה, עריכת שאלות לגבי הצוואה ואופן קבלת ההחלטה, וכך למצווה וליורשיו ברורה כוונת המצווה והצוואה הופכת להיות ממסמך קר למסמך אנושי המלווה את היורשים.

שתפו את הפוסט